hacienda la isla - Reisverslag uit Puerto Viejo, Costa Rica van Ilse, Bert en Jana Boumans - WaarBenJij.nu hacienda la isla - Reisverslag uit Puerto Viejo, Costa Rica van Ilse, Bert en Jana Boumans - WaarBenJij.nu

hacienda la isla

Blijf op de hoogte en volg Ilse, Bert en Jana

08 Augustus 2014 | Costa Rica, Puerto Viejo

06.08.2014 (dag 7)

Vandaag vertrokken we naar ons volgende hotel in Sarapiqui. Dit was vroeger een boerderij. De eigenaar is een Belg uit Brugge. Hotel Hacienda la Isla lag midden in een natuurgebied. Hier deden wij een chocoladetour van ongeveer 2uur. Het was heel erg interessant.
We hebben cacaobonen gemalen en natuurlijk chocoladedrank geproefd. Dit was de lekkerste chocolade die we ooit hebben gedronken. Onderweg zagen we een luiaard en een aapje.
Hierna hebben Bert en Ilse een avondwandeling rondom het hotel gemaakt.
Na het avondeten lag een Kaaiman(krokodil) twee meter van ons af.

07.08.2014 (dag 8)
Na ons ontbijt zijn we naar een boerderij gereden, om een cross country te paard te doen. Het was eerst even wennen, maar na enkele minuten hadden we het al redelijk onder de knie. We gingen door moerassen, weilanden en riviertjes. Soms ging het vrij stijl op en af. Omdat het de laatste maanden nogal flink geregend had in dit gebied, was het erg drassig en glad. Mama vond het nogal eng.
Al met al, een hele leuke ervaring.

Morgen gaan we nog meer naar het Noorden, naar La Fortuna…

• 08 Augustus 2014 - 09:52

Anneke En Mart:

Hallo boumansjes,

Leuk om zo met jullie mee te reizen...

Nog heel veel plezier...

Groetjes van de Haakjes

• 08 Augustus 2014 - 11:08

Maud:

Hallo Boumansjes ,wat een leuk reisverslag erg intersant en heel leuk om te lezen, en spannend een avontuur te paard mee te maken. wat intersant een chocolade tour wel leerzaam zo iets . Heel veel plezier nog gr maud

• 09 Augustus 2014 - 18:28

May & Mischa:

Hallo boumansjes,

We zitten lekker onder ons 2tjes jullie reisverslagen te lezen. Jullie hebben al een paar spannende avonturen achter de rug. Dit is erg leuk om te lezen.
    We zijn benieuwd naar jullie volgende verslag.
    Nog veel plezier, kijk uit met die gevaarlijke dieren!

Groetjes May en Mischa