Namibië - Reisverslag uit Keetmanshoop, Namibië van Ilse, Bert en Jana Boumans - WaarBenJij.nu Namibië - Reisverslag uit Keetmanshoop, Namibië van Ilse, Bert en Jana Boumans - WaarBenJij.nu

Blijf op de hoogte en volg Ilse, Bert en Jana

14 Augustus 2016 | Namibië, Keetmanshoop

Dag 20, zondag 14 augustus 2016

Omdat wij 2 nachten op deze camping bleven, konden we iets langer slapen. In alle rust lekker buiten bij de camper ontbijten. Gelukkig kunnen we zelf kiezen wat we willen of buiten of binnen eten. Ligt aan het weer of het niet te koud is, want in de ochtend en in de avond is het maar 6 graden. Als je de mensen die in tenten slapen ziet zitten met hun dikke jas aan dan hebben we het goed. Rond 11.00 uur was het al 33 graden en we besloten om zwemmen te gaan, anders hadden we onze zwemkleding voor niks meegenomen. Na 1,5 uur hadden we het voor gezien, het werd heet en we wilden niet verbranden. Terug bij de camper gingen we onze tijd verdrijven met ja natuurlijk Skip-Bo en inpakken.