Namibië - Reisverslag uit Keetmanshoop, Namibië van Ilse, Bert en Jana Boumans - WaarBenJij.nu Namibië - Reisverslag uit Keetmanshoop, Namibië van Ilse, Bert en Jana Boumans - WaarBenJij.nu

Blijf op de hoogte en volg Ilse, Bert en Jana

13 Augustus 2016 | Namibië, Keetmanshoop

Dag 19, zaterdag 13 augustus 2016

Vandaag een rustige dag, geen ochtendstress. Wij moesten 75 km rijden, wel weer over een slechte weg. De rit naar onze camping Ai-Ais national park was adembenemend. Hele mooie natuur met hele woeste bergen en rotsen. Eenmaal op de camping konden we een plekje zoeken.
Op deze camping zijn heel veel Zuid-Afrikanen. Voor hun is het maar 2 uur rijden. Op deze camping is een mooi warm zwembad (30 gr C), die het water krijgt van een hot spring van 65 graden. Ook weer een hele hoop Baboons. Deze zijn heel erg onbeschoft. Wij zagen een baviaan een brood uit een auto stelen. Wij vonden het wel grappig om te zien. Als ze maar niet in onze buurt komen. Voor de rest om onze tijd te verdrijven hebben we weer SkipBo gespeeld en helaas weer geen Wifi……..