Namibië - Reisverslag uit Keetmanshoop, Namibië van Ilse, Bert en Jana Boumans - WaarBenJij.nu Namibië - Reisverslag uit Keetmanshoop, Namibië van Ilse, Bert en Jana Boumans - WaarBenJij.nu

Blijf op de hoogte en volg Ilse, Bert en Jana

12 Augustus 2016 | Namibië, Keetmanshoop

Dag 18, vrijdag 12 augustus

Vandaag een tocht van 400 km voor de boeg, gelukkig hebben wij
de eerste 330 km een B-weg, dus geasfalteerd. Dit gaat lekker. Na deze 330 km kregen we een C-weg, onze navigatie stuurde ons naar rechts en we komen op een weg terecht, die we de hele vakantie nog niet gehad hadden. We vlogen over iedere hobbel de lucht in en het geluid was niet te verdragen in de camper. De La’s vlogen telkens open. Er was een gat in de straat waar je naar beneden kon vallen, dus dan maar door de struiken rijden. Gelukkig na 15 km kwamen we op onze C-weg uit, wat waren wij blij. Hier zagen we pas dat de gereden15 km eigenlijk een F-weg was, dus vandaar… Onderweg zagen we wel verschillende struisvogels, wilde paarden en gemsbokken. Dit maakte de reis wel weer leuk. Bij onze camping “Hobas Camp”konden we een leuk plekje zoeken. Deze camping is mooi met hele schone douches en wc’s. Bij onze lunch, zagen we opeens een familie baboons die de vuilnisemmers open maakten. Na deze lunch heeft Ilse de camper van binnen schoongemaakt, want het stof vliegt je letterlijk om de oren. Wat wij in deze bijna 3 weken voor stof gesnoven hebben… Deze camping ligt 10 km van de Fish River Canyon. Hij lijkt op de Grand Canyon van USA, alleen is hij kleiner. Deze Fish River Canyon heeft een diepte van 500 meter. Wij hebben hier de sunset gekeken en daarna terug naar onze camping. Alweer geen internet en wifi…….